Ispitni zahtjevi za gudačke instrumente
Violina, Viola, Violončelo:
- skala kroz 3 oktave (durska i istoimena molska) sa trozvucima (durski i molski kvintakord, sekstakord i kvartsekstakord) i četverozvucima (umanjeni i dominantni septakord),
- jedna ili dvije etide,
- jedan komad,
- I ili II i III stav koncerta.
Program prijemnog ispita se izvodi napamet.
Instrument viola može upisati i učenik koji je završio violinu u osnovnoj muzičkoj školi.
Kontrabas:
- jedna durska skala sa trozvucima do VII pozicije;
- M. Prosinek Škola za kontrabas II dio (jednu vježbu po izboru);
- F. Nani Škola kontrabas (jednu vježbu po izboru),
- jedan komad,
- komad uz klavirsku pratnju.
Program prijemnog ispita se izvodi napamet.
Instrument kontrabas može upisati učenik koji je završio bilo koji odsjek u osnovnoj muzičkoj školi.
Zahtjevi prijemnog ispita Solfeggia i Muzičke teorije
- provjera sluha i memorije: izvođenje pjesme po vlastitom izboru, reprodukcija pojedinačnih i akordskih tonova odsviranih na klaviru (neutralni slog), memorisanje i reprodukcija kraće melodijske fraze (neutralni slog), memorisanje i reprodukcija kraće ritamske cjeline (neutralni slog)
- melodijsko područje: izvođenje 2 meloritamska á vista primjera (dur i odgovarajući mol do 2 predznaka), 1 primjer u violinskom i 1 primjer u bas ključu (dvodjelna i četverodjelna podjela dobe)
- ritamsko područje: izvođenje 2 á vista ritamska primjera u različitim jedinicama mjere (polovinska, četvrtinska i osminska jedinica mjere)
- muzička teorija: identifikacija nota u violinskom i bas ključu – opseg od c- c 3 , identifikacija durskih i molskih ljestvica na osnovu predznaka, durska i molska ljestvica sa svim elementima: stupanj, stepen i polustepen, identifikacija intervala do oktave – veličina i vrsta (čisti, veliki i mali intervali), oznake za tempa i dinamiku. Izbor meloritamskih i ritamskih á vista primjera, kao i primjere zadataka za Muzičku teoriju kandidati mogu preuzeti na web stranici škole
LINK: Pripremna nastava
LINK: Radni materijali za predmet Solfeggio i Muzička teorija